رضا شهابی دست به اعتصاب غذا زده است


درصورت عدم رسیدگی مسئولین

رضا شهابی ازابتدای آذرماه دست به اعتصاب غذا خواهد زد

خبر شماره 20

رضا شهابي كارگر زنداني در بند 209 زندان اوين روز یکشنبه 29 آبانماه به کلینیک شهید عراقی واقع در خیابان شهید عراقی اعزام شد و دکتر پیمان گودرزی پس از معاینه و دیدن ام.آر.آیی که پیش­تر از او گرفته شده بود، اعلام کرد که غضروف مابین مهره­های 3، 4، 5، 6 و 7 ستون فقرات او از بین رفته و این مهره­ها بر روی عصب فشار وارد می­کنند و احتمال پاره شدن اعصاب و در نتیجه از کار افتادن دست و پای چپ رضا بسیار زیاد است. برهمین اساس دکتر دستور داده است تا او به صورت اورژانسی در بیمارستان بقیةالله بستری وعمل شود و طول مدت درمان برای این عمل را در حدود 6 ماه اعلام کرده است.

رضا شهابی درتماسی که با خانواده خود گرفت عنوان کرد که:« دیگر توان تحمل این بلاتکلیفی را ندارم و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی و درد شدید در ناحیه­ی ستون فقرات، کمر، گردن ودست و مشکلات کلیه و قلب، اگر به سرعت به وضعیت من رسیدگی نشود از ابتدای آذرماه دست به اعتصاب غذا خواهم زد و تا روشن شدن تکلیف­ام به آن ادامه خواهم داد.» اودرادامه صحبت­هایش به این اشاره کرد که:«حرف­هایی را که اکنون مردم در سراسرجهان می­زنند ومی­گویند ما 99 درصد زحمتکش جامعه هستیم را ما ازسال 84 می­زدیم، حال چگونه است که مسئولین ازاین اعتراضات حمایت می­کنند ومن را دقیقاً به دلیل گفتن همین حرف ها 19 ماه است که بازداشت غیرقانونی کرده­اند. مگرمن قاچاقچی هستم یا ازدیوارکسی بالا رفته­ام؟ مگر تا کنون جز دفاع از حقوق صنفی کارگران کار دیگری کرده­ام که مستحق ماه­ها زندان و تازه آن هم بدون محاکمه باشم؟! دراین مدت که این جا بودم دزدها و قاچاقچی­ها آمدند و رفتند، اما من هنوز بلاتکلیف در زندان مانده­ام!»

درادامه خانواده و آشنایان رضا با توجه به وضعیت وخیم­­اش وعوارض خطرناکی که اعتصاب دراین شرایط جسمانی به دنبال دارد، تلاش کردند تا او را از اعتصاب غذا منصرف کنند. اما رضا شهابی که دیگر از این همه بی­حقوقی و بلاتکلیفی جان به سرشده بود درجواب گفت: «در صورت عدم پاسخ­دهی مسئولین، از ابتدای آذرماه دست به اعتصاب خواهم زد و تا روشن شدن تکلیف­ام به آن ادامه خواهم داد، حتا اگر به قیمت جان­ام تمام شود.»

رضا شهابي كارگروعضو هيات­مديره­ي سنديكاي كارگران شركت واحد كه از 22خرداد 89 دربازداشت است، تنها به دليل دفاع ازحقوق كارگران دستگيرشده واين همه مدت تحت فشارواذيت قرارگرفته وبا وجود مشكلات وعوارض و دردهاي شديد جسمي، تا كنون هيچ يك از اتهامات كذب وارد شده ازسوي بازجو (كارشناس) را نپذيرفته است وبا وجود این که 12 ماه است ­پرونده­اش به دادگاه انقلاب رفته، هنوز هیچ جواب مشخصی نگرفته است.


خبر شماره 20 درباره­ي رضا شهابي – 29 آبانماه 90


برای نجات رضا شهابی

سلام به همگی


انچنان اوضاع بد است که فرصت نمیکنم یک خبر یا گزارش منسجم تهیه کنم
اما همین که رضا شهابی در اعتصاب غذاست
نیمه ی چپ بدنش بی حس شده
چهار مهره ی کمرش ترکیده
احتمال فلج شدنش هست
او را به بیمارستان برده اند و گفته اند باید فوری عمل جراحی بشود رضا نگذاشته و در بازگشت به زندان دست به اعتصاب غذا زده
و گفته دیگر تاب اینهمه بلاتکلیفی را ندارم
دادستانی به صورت شفاهی هشدار داده باید او را به پزشک قانونی ببرند
قاضی صلواتی در مرخصی است
بازجو کماکان در لج با او
امین پسر خردسالش از شدت فشار عصبی به بیمارستان منتقل شده
همسر رضا زیر بار اینهمه فشار از این طرف به انطرف میکند و نتیجه نمیگیرد
او باید روزی صد کیلو ترشی درست کند تا برای خرجی بفروشد
اتحادیه های جهانی لال شده اند
برای رضا شهابی دست به اقدام بزنید
روی سایت کمیته هماهنگی اخبار او هست
ترجمه کنید.به همه بفرستید
نامه های اعتراضی
تجمع های اعتراضی
اقدامات اعتراضی
لطفا اقدام کنید

هیچ نظری موجود نیست: