اطلاعیه شماره5

صدوردیگر باره حکم 5 سال حبس برای
منصور اسانلو را قویا محکوم می نمائیم


شعبه 14 دادگاه انقلاب تهران، منصور اسانلو، رييس هيأت مديره سنديكاي شركت واحد را به تحمل پنج سال حبس تعزيري متهم كرد

منصور اسالوبه گزارش خبرنگار دولتی کار ایران - "ايلنا" در تاریخ دوشنبه 7 خرداد 1386، قاضي شعبه 14 دادگاه انقلاب تهران، پس از رسيدگي به پرونده منصور اسانلو، اين فعال كارگري را به اتهام « اقدام عليه امنيت ملي» به تحمل چهار سال حبس و بابت اتهام « تبليغ عليه نظام» به تحمل يك سال حبس و در مجموع به تحمل پنج سال حبس تعزيري محكوم كرد. جلسه رسيدگي به اتهامات منصور اسانلو، روز پنجم اسفند ماه 85 در شعبه 14 بازپرسي دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. پرونده رييس هيأت مديره سنديكاي شركت واحد پيش از اين در دادسراي انقلاب تهران مطرح بود كه بازپرس پس از رسيدگي، پرونده را با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به دادگاه انقلاب تهران ارجاع كرد.
فعالان " کانون همبستگی با کارگران ایران – گوتنبرگ (سوئد)" به سهم خویش صدور پنج سال حکم ضد انسانی برای منصور اسانلو را قویا محکوم می کنند. زندانی نمودن محمود صالحی- شیت امانی – صدیق کریمی از فعالان شناخته شده کارگری کردستان و صدور حکم سنگین ۵ سال حبس تعزیری با اتهام " تبلیغ علیه نظام" برای رهبری که با صدای بلند فریاد بر می دارد و می گوید: ما سندیکای مستقل می خواهیم. ما مخالف خصوصی سازی ، مخالف قراردادی های موقت، مخالف اخراج وبیکارسازی کارگران سندیکا هستیم ٬ نشانه ورشکستگی نظامی ایست ، که ناگزیر برای نجات خویش در تمام حوزه ها، مجبور به ایجاد رغب و ووحشت آفرینی است.
در شرایطی که تا به حال مجامع و اتحادیه ها و تجمعات کارگری داخل و خارج از کشور، دستگیری و احضاراسانلو را درسطح بین المللی٬ قویا محکوم کردند. محکومیت دیگر باره ایشان، آنهم در آستانه اجلاس سالانه سازمان جهانی کار( آ.ال.او) – 8 یونی 2007- تنها نشانه خشم و کین حاکمیت ضد کارگری و سرمایه داری رژیم اسلامی ایران، در سرکوب جنبش کارگری کشورمان است. برای خنثی کردن و بی اعتبار نمودن ، چنین حکمی و آزادی کارگران زندانی ، تنها با همبستگی طبقاتی٬ و اعتراض سراسری و پیگیر طبقه ی کارگر ایران از یک سو و پیوند جانبداران مبارزه طبقاتی کارگران و زحمتکشان ایران درخارج از کشور از سوی دیگر، می توان به حاکمیت سرمایه نشان داد که، صدور چنین احکام سنگین ، بازداشت و زندان و تبعید فعالان سرشناس و شناخته شده کارگری ایران، تحت هیچ شرایطی ، تعطیلی جنبش پویای طبقه ی کارگر ایران و عقب نشینی دائمی آنان را با خود بهمراه نخواهد داشت.
امروز صف عظیم دادخواهی جنبش های اجتماعی ایران، متشکل از؛ زنان – جوانان – دانشجویان – معلمان – کارگران و فعالان ملی سراسر کشور، که به کل حاکمیت پشت کرده اند، صف درصف با هم، برای رهایی و آزادی و برابری و واژگو نی نظام ، ازهرطریق ممکنی مبارزه می کنند. هیچ حبس و زندانی، یارای مقابله و مقاومت در برابر این صف عظیم انسانی را نخواهد داشت. جمهوری اسلامی معنی این پیشروی را خوب دریافته است. امروز این صف عظیم ، میرود که دُودمان این نظام خون، جنون، جنایت را در هم ریزد.
کانون ما ، همه فعالان مدافع جنبش طبقاتی ایران و خاصه کانون های موازی خویش در سطح کشورهای جهان را مخاطب قرار داده و تلا ش می ورزد تا با همیاری آنان در صفی متشکل، به اتحاد و هم پشتی طبقاتی مبارزات کارگران سراسر ایران، از هر طریق ممکنی یاری رسانیم.

م29مه 2007 برایر 8 خرداد 1386

۳ نظر:

ناشناس گفت...

حضور محترم مدیر وبلاگ اعتصاب
با سلام و تقدیم احترام
بدینوسیله از شما تقاضا می شود تا نظر خود را پیرامون مطلبی با عنوان" راهکار پیشنهادی جهت تحقّق اهداف تشکّل فریاد حق طلبی مردم" از وبلاگ فریاد حق طلبی مردم – نظر خواهی
بیان نمائید.
باتشکر - تشکّل فریاد حق طلبی مردم

وبلاگ فریاد حق طلبی مردم – نظر خواهی
نشانی: http://faryadehaghtalabi00.blogfa.com

ناشناس گفت...

حضور محترم مدیر وبلاگ اعتصاب سه روزه
با سلام و تقدیم احترام
به استحضار می رساند که جلسه تشکّل فریاد حق طلبی مردم در روز جمعه 29 تیر در شهر ری بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود بدینوسیله از جنابعالی دعوت می شود در جلسه فوق شرکت فرمائید.
برای اطّلاع از زمان و دستور کار جلسه به وبلاگ فریاد حق طلبی شاخه تهران به نشانی http://faryadehaghtalabi02.blogfa.com مراجعه نمائید.

کمیته برگزاری جلسه تشکّل فریاد حق طلبی مردم

Unknown گفت...

ضمن عرض ادب به شما عزیزان
دوستان گرامی مدتی است وبلاگ خبری حقوق بشر که سعی دارد اخرین اخبار مربوط به نقض حقوق بشر در ایران را پوشش دهد شروع بکار کرده
از شما و دیگر دوستان صمیمانه دعوت میشود از اینوبلاگ دیدن فرمایید و در صورتیکه انرا در راستای اطلاع رسانی مردمی دیدید و تمایل به تبادل لینک داشتید اطلاع دهید
با سپاس و احترام

http://humanrights.blogfa.com