آیا رضا شهابی به بیمارستان منتقل شده است ؟

اطلاعیه شماره 6 کمیته دفاع از رضا شهابی –
آیا رضا به بیمارستان منتقل شده است ؟

پس از انواع گفته های ضد و نقیض ، روز چهارشنبه 23 آذر ماه توسط یک مقام قضایی در دادستانی مقدس مستقر در زندان اوین، به خانواده ی رضا شهابی اعلام شده که رضا به بیمارستانی نامعلوم منتقل شده است.
این در حالی است که رضا در تماس تلفنی روز سه شنبه اعلام کرده بود در ارسال وی به بیمارستان تعلل میشود و حتا به او گفته اند که پرونده ی پزشکی مفقود شده است.قاضی پرونده نیز اعلام کرده از بیماری رضا خبری ندارد!
رضا اکنون در بیست و سومین روز اعتصاب خود به سر میبرد و بعید نیست در اثر وخامت اوضاع جسمانی و از بیم فلج شدن یا ضایعه ی جدی به سلامتی او به بیمارستان منتقل شده باشد.
از سویی مطابق هشدار پزشکان، عمل پیش روی رضا بسیار حساس و خطرناک است و ضروری است رضا با بالاترین حساسیت ها تحت مراقبت قرار گیرد و هرگونه تعلل یا کم دقتی در مراقبت پزشکی و یا عمل و مراقبت های بعدی باعث فلج شدن رضا خواهد شد و عواقب آن مستقیما متوجه مسوولان قضایی و امنیتی خواهد بود.
این کمیته در صورت اطمینان از بستری شدن رضا، اخبار تکمیلی را اعلام خواهد نمود.اما بدینوسیله از تمامی اعضا و نهاد ها و اشخاص حامی میخواهد برای آزادی بی قید و شرط و فوری رضا شهابی تلاش های خود را تسریع بخشند.

کمیته دفاع از رضا شهابی – 23 آذرماه 90
k.d.shahabi@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: