آقا رضا به اعتصاب غذای خود بعد از 30 روز پایان داد ، برای آزادی بی قید و شرط او مبارزه کنیم


اطلاعیه شماره 10 کمیته دفاع از رضا شهابی


رضا شهابی به خواسته ی جنبش کارگری اعتصابش را پایان داد
غروب روز پنجشنبه یکم دیماه 90 رضا شهابی پس از 30 روز اعتصاب غذا، درخواست خیل کثیری از کارگران و فعالان کارگری و تشکل ها و نهاد های مختلف را که به کمیته دفاع از رضا شهابی واصل شده بود را پذیرفت و قبول کرد که اعتصاب غذایش را پایان دهد.
اطلاعیه شماره 10 کمیته دفاع از رضا شهابی
رضا اعلام کرد من به درخواست های اینهمه کارگر و فعال کارگری و نهاد های مختلف که به کمیته دفاع از من پیام فرستاده اند و خواستار پایان دادن به اعتصاب شده بودند احترام قائلم.اگرچه بنا داشتم تا پای مرگ به اعتصاب ادامه دهم، اما اکنون بیش از این نمیتوانم قبول کنم که به این همه درخواست کماکان پاسخ منفی دهم.من بین انتخاب خودم و خواسته ی جنبش کارگری دومی را میپذیرم و به احترام همه ی آنها از تصمیم خودم مبنی بر ادامه ی اعتصاب میگذرم.
پزشکان رضا اعلام کرده اند علائم حیاتی رضا شهابی در وضعیت بحرانی قرار دارد و او علاوه بر ضعف مفرط دچار کم خونی شدید نیز شده است.
اعضای خانواده ی شهابی نیز اعلام کرده اند که اکنون مسوولان قضایی که اینهمه قول مساعد داده اند که برای آزادی رضا سریعا اقدام کنند لازم است بعد از 20 ماه سرگردانی و فشار و بلاتکلیفی و فشار های روحی و جسمی برای آزادی این کارگر دربند اقدام نمایند.
کمیته دفاع از رضا شهابی با اعلام هشدار نسبت به وضعیت جسمی بحرانی رضا ، خواستار سرعت دادن به روند معالجه ی وی و حرکت مسوولان قضایی برای فراهم کردن آزادی بی قید و شرط این کارگر دربند میباشد.
کمیته دفاع از رضا شهابی – ساعت 5 عصر پنجشنبه 1 دیماه 90

هیچ نظری موجود نیست: