به برلین برویم
بحرانی که سرتاسر جهان سرمایه داری را در خود فرد برده است، عمیق ترین و گسترده ـ ترین بحران در تاریخ ۳۰۰ سال موجودیت نظام سرمایه داری بوده و برهان روشنی بر ورشکستگی سیستمی است که رکن اساسی اش بر برده گی مدرن استوار است. تا همین جا هم میلیونها انسان در سرتاسر جهان به ارتش ذخیره کار افزده گشته و میلیونها انسان کارو کاشانه خویش را از دست داده اند.

راه حل دولت های سرمایه داری جهت پاسخگوئی به این بحران،سرشکن کردن آن بر شانه کارگران و زحمتکشان و اقشار پایینی جامعه است. راه حل میلیونها انسان کار و زحمت که باید بار ورشکستگی نظام بربریت سرمایه داری را به دوش کشند، تنها و تنها می تواند و باید پاسخ خود را در تصرف خیابانها و تعرض به دولتهای سرمایه داری و پیکار برای یک جامعه انسانی باشد.
اتحادیه های کارگری در اروپا در یک اقدام مشترک، کارگران و زحمتکشان را به اعتراض و مقاومت فراخوانده اند. ما از مبارزه کارگران و توده های محروم دفاع کرده و خود را بخشی از این مبارزه میدانیم.
راهپیمائی اعتراضی در کشورهای اروپائی خود میدانی است که ما باید با شرکت قدرتمند در آن، افکار عمومی جهان را در جریان هجوم وحشیانه رژیم جمهوری اسلامی به مراسم اول ماه مه در ایران و مجروح نمودن و دستگیری صدها تن از فعالین کارگری، زنان، دانشجویان و ... قرار داده. و همبستگی بین المللی با مبارزات کارگران و جنبش های اعتراضی در ایران را بر جسته سازیم، ما از همه مدافعین جنبش کارگری نهادها احزاب سازمانها دعوت می کنیم که همگام با ما در روز شنبه در
راهپیمائی برلین شرکت کنند.

ما در راهپیمائی کارگران در روز شنبه ۱٦ ماه مه در برلین شرکت می کنیم.

- کمیته همبستگی باکارگران ایران - هامبورگ
- کانون همبستگی با کارگران ایران – کلن
گروه همبستگی با جنبش کلرگری - برلین ٨ ماه مه ۲۰۰۹

هیچ نظری موجود نیست: